admin's blog

Des géodonnées dédiées aux projets innovants franco-suisse.

Aider les entrepreneurs établis de part et d’autre de la frontière à créer de nouveaux services numériques grâce aux géodonnées du Grand Genève : c’est l’ambition du projet Interreg « Géofab du Grand Genève », porté conjointement par l’Université de Genève (UNIGE), le Canton de Genève et l’ARC Syndicat mixte du Genevois français (ARC), accompagnés de nombreux partenaires techniques et institutionnels.

- 01/05/2017
shadow

EDCC is an international conference for presenting and discussing the latest research in dependable and secure computing. EDCC provides a European-hosted venue for researchers and practitioners from all over the world to present and discuss their latest research results on dependability, security, fault-tolerance, testing, and other related topics. Original papers are solicited on theory, techniques, systems, and tools for the design, validation, operation and evaluation of dependable and secure computing systems.

- 21/03/2017
shadow